شاهرخ بیانی: مدیران سه باشگاه بازار را خراب کرده‌اند/ بهترین فوتبالیست ایران فقط ۲۰۰ میلیون می‌ارزد

چه شد بالاخره در استقلال ماندید؟

‌ من ۱۵ سال برای این تیم زحمت کشیدم و جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم. نمی‌توانستم از استقلال بروم و این تیم را تنها بگذارم.

به نظر می‌رسید با امیر قلعه‌نویی همکاری نکنید.

من در درجه اول استقلالی هستم و آدم‌ها در درجه بعدی قرار دارند. اگر ماندم به خاطر استقلال بوده و نه شخص دیگری.

به هرحال باید با قلعه‌نویی کار کنید.

‌ چند روز پیش قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت بیا سر تمرین. من هم به خاطر استقلال رفتم و با قلعه‌نویی روبوسی کردم. امیر هم عضوی از خانواده استقلال است و من دوستش دارم. حالا که مانده‌ام تا به استقلال کمک کنم.

یعنی دوباره با استقلال قرارداد می‌بندید؟

‌ قراردادم حاضر است و به زودی قرارداد جدیدی امضا می‌کنم. مشکلی ندارم چون خودم را یک استقلالی می‌دانم.

فکر نمی‌کنید مظلومی از این تصمیم ناراحت بشود؟

‌ مظلومی استاد من است و او را هم دوست دارم. قطعا ‌آقای مظلومی به خاطر اینکه من مانده‌ام تا به استقلال کمک کنم ناراحت نخواهد شد. امیدوارم آقای مظلومی در تیم جدیدش موفق باشد و بتواند دوباره یک تیم مدعی مثل استقلال در لیگ داشته باشد. پرویزخان به خاطر استقلال پیشنهادهای زیادی را از دست داد که من در جریان هستم.

گفته می‌شود قرارداد برخی بازیکنان استقلال نسبت به سال قبل کم شده است.

‌ بله، شنیده‌ام و کار خیلی درستی هم هست. بازیکنان ما خیلی زیاد پول می‌گیرند.

به نظر شما بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران چقدر می‌ارزد؟

‌ خیلی بخواهیم آنها را تحویل بگیریم و ولخرجی کنیم ۲۰۰ میلیون تومان. باور کنید بیش از این نمی‌ارزند.

فوتبالیست‌های واقعی از نظر شما چه کسانی هستند؟

‌‌ بازیکنانی مثل مجیدی، کریمی، عنایتی، آندو، مهدی رحمتی و سزار، دیگر بازیکنی به نظرم نمی‌رسد.

اما برخی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تیم‌ها را بیچاره کرده‌اند.

‌ اشتباه از خود باشگاه‌ها است که سراغ چنین بازیکنانی می‌روند. باور کنید فرق آنچنانی میان کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری نیست. فرقی بین سیدجلال و امیرحسین صادقی نیست. تفاوت پولی که اینها می‌گیرند خیلی چشمگیر است. مدیران باشگاه‌ها بازار را خراب کرده‌اند. به خصوص مدیران تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس و سپاهان که حاضرند پول‌های آنچنانی به بازیکنان درجه ۲ و ۳ بدهند. زمان ما اینطوری نبود که بازیکنان هر سازی بزنند مدیران برقصند! اما متاسفانه الان بازیکنان هر کاری می‌خواهند می‌کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین